#گزارش_جلسه_هیئت_مدیره جلسه شماره نهم مورخ 990306

حاضرین: کلیه اعضاء بازرس محترم

از ساعت 17:30 الی 20:00

با سلام خدمت همکاران گرامی

به استحضار می رساند نهمین جلسه هیئت مدیره #انجمن_صنفی_کارفرمایی_شرکت_های_ایمنی_و_مهندسی_حریق_استان_تهران در تاریخ ششم خرداد ماه سال 1399 در دفتر جدید انجمن برگزار گردید که اهم تصمیمات ماخوذه به شرح ذیل جهت اطلاع اعضاء اعلام می گردد:


1- پیرو حضور رئیس و نایب رئیس انجمن صنفی در جلسات هماهنگی با شماری از منتخبین مجلس یازدهم شورای اسلامی، مقرر گردید مکاتبات لازم جهت اعلام آمادگی مشارکت در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی به مبادی ذیربط ارسال گردد.

2- پیرو جلسه برگزار شده در کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران و پیشنهادات ارائه شده از سوی انجمن در خصوص اصلاح آیین نامه تعیین صلاحیت شرکت های ایمنی و آتش نشانی، مقرر گردید نامه ای جهت پیگیری موضوعات طرح شده به کمیته مذکور ارسال گردد.

3- به منظور پیشبرد امور اداری انجمن مقرر گردید هماهنگی لازم جهت جذب یک نیروی خانم جهت رسیدگی به امور دفتری صورت پذیرد. با توجه به هزینه صورت گرفته بابت رهن دفتر انجمن و ناکافی بودن موجودی حساب انجمن، جناب آقای دکتر بستانچی هزینه حقوق و بیمه نیروی مذکور را به مدت سه ماه تقبل نمودند که بدینوسیله از حسن همکاری ایشان تقدیر می گردد. شایان ذکر است مبالغی که از سوی ایشان هزینه خواهد شد، بصورت امانی است و در اسرع وقت به ایشان عودت خواهد شد.

4- مقرر گردید به منظور افزایش میزان مشارکت اعضا در کمیسیون‌های تخصصی، بررسی های لازم جهت تجمیع کمیسیون‌ها توسط جناب آقای مهندس رضویان صورت پذیرفته و پیشنهادات به هیئت مدیره جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی ارائه گردد.

5- با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کمیسیون آموزش جهت برگزاری دوره کنترل دود با همکاری شرکت دمنده، مقرر گردید به منظور کاهش هزینه ها پیگیری‌های لازم جهت امکان جذب اسپانسر و دریافت کمک هزینه از نهادهای متولی امر صورت پذیرد.

6- پیرو مصوبه هیئت مدیره مبنی بر اخذ وام قرض الحسنه از بانک رسالت، نظر به عدم تخصیص وام مذکور به نام انجمن و امکان اختصاص وام به نام فرد حقیقی و با توجه به عدم اعلام آمادگی از سوی هیچ یک از اعضای هیئت مدیره جهت اخذ وام مذکور، مسئله فوق کان لم یکن گردید.

با تقدیم احترام
بهداد آهنگری
سخنگوی #انجمن_صنفی_کارفرمایی_شرکت_های_ایمنی_و_مهندسی_حریق_استان_تهران