#گزارش_جلسه_هیئت_مدیره جلسه شماره شش مورخ 990201

حاضرین: کلیه اعضاء بازرس محترم

از ساعت 17:00 الی 21:00

با سلام خدمت همکاران گرامی

به استحضار می رساند ششمین جلسه هیئت مدیره #انجمن_صنفی_کارفرمایی_شرکت_های_ایمنی_و_مهندسی_حریق_استان_تهران در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال 1399 در دفتر جدید انجمن برگزار گردید که اهم تصمیمات ماخوذه به شرح ذیل جهت اطلاع اعضاء اعلام می گردد:

١-دستور جلسه، بررسی و رفع اختلاف نظر بین تعدادی از اعضای هیئت مدیره بود که متأسفانه به علت رخ دادن سانحه رانندگی برای جناب آقای پورصادقی دستور جلسه لغو و سایر موارد اساسی از جمله موارد ذیل بررسی گردیدند.

٢- پس از بررسی پروند کلیه اعضاء مشخص گردید تمدید  و بروز رسانی گواهینامه اعضاء پس از مجمع اخیر انجمن صورت نپذیرفته است که موجب بروز مشکلات مالی گردیده است ؛ با تقسیم وظایف در بین اعضای هیات مدیره، پیگیری پرداخت حق عضویت  اعضاء محترم در اولویت قرار گرفت. 
لذا از کلیه اعضاء محترم درخواست می گردد با توجه به مشکلات مالی موجود و همچنین انعقاد قرارداد دفتر جدید، نسبت به پرداخت حق عضویت خود در اسرع وقت اقدام لازم را مبذول فرمایند. 

٣- بنابر پیشنهاد دریافتی مکتوب از سوی یکی از اعضاء محترم در خصوص کمیسیون‌های انجمن ، مقرر گردید برخی کمیسیون ها در یکدیگر ادغام گردند تا خروجی موثرتری حاصل گردد و اولین کمیسیونی که می‌بایست در اسرع وقت فعال شود کمیسیون تعیین نرخ خدمات مشاوره است.

٤- همچنین برابر پیشنهاد دریافتی مکتوب از عضو یاد شده انجمن ، اقدام لازم در خصوص انعقاد قرارداد با وکیل رسمی دادگستری در خصوص ارایه مشاوره به هیات مدیره و همچنین اعضاء انجمن انجام پذیرد.


با تقدیم احترام
بهداد آهنگری
سخنگوی #انجمن_صنفی_کارفرمایی_شرکت_های_ایمنی_و_مهندسی_حریق_استان_تهران